Nya kliv

"jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men.. jag vill inte gå ut. allt man så länge har hatat börjar
man helt plötsligt älska när man inser att det snart försvinner. och så tänker man på allt man har varit
med om dom här tre åren och förstår att snart kommer alting bara att vara minnen. nu känns det som man bara vill stoppa tiden men det går inte och dagarna går bara snabbare och snabbare och snart är vi där. snart står vi där och tar emot avgångbetyget och när vi lämnar skolgården kommer vi inse att nästa år kommer vi inte tillbaka."

2004 - 05 - 31

Tre år går fort. Och ibland inser man att en del jobbiga saker blir man tvungen att gå igenom inte bara en gång.

Kommentarer
Postat av: Lea

BUHUUUUUUUUUUUU! :'(
jag vill inte springa ut ur skolan å lägga allting bakom mej å klampa rätt in i en ny värld. jag ä inte redo.. omg.

2007-04-17 @ 18:34:14
Postat av: tove

så sant. det kommer vara svårare att springa ut lycklig än va man trodde...

2007-04-17 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback